Η εμπορευματοποίηση της ψυχαγωγίας

Με αφορμή τη θεματική ενότητα της Β’Λυκείου “ελεύθερος χρόνος”, παραθέτουμε ένα απόσπασμα των “Ελεύθερων Κατακτημένων” του Αλκίνοου Ιωαννίδη, όπου περιγράφεται η εμπορευματοποίηση της ψυχαγωγίας:

“Αντικαταστήσαμε το γλέντι στην πλατεία του χωριού με το σκυλάδικο. Τον έρωτα με το στριπτιζάδικο. Τα αναγκαία για την επιβίωση, με ένα τζιπ γεμάτο άχρηστα ψώνια. Τον ελεύθερο χρόνο με την υπερωρία. Κάναμε το παιγνίδι των παιδιών υπερπαραγωγή, σε πάρτι γενεθλίων κατά παραγγελία. Ξεχάσαμε ποια είναι τα βασικά συστατικά της ύπαρξής μας, ως ατόμων και ως κοινωνίας, αντικαθιστώντας τα με ό,τι μάς γυάλισε στη βιτρίνα..”

Αφήστε σχόλιο

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.